Çocuklarımız Anaokulumuz da 36-68 aylık çocukların gelişim özelliklerine uygun olarak MEB'inin belirlediği program doğrultusunda, bilgiyi ezbere dayalı olarak değil, araştırarak, sorgulayarak, yaparak ve yaşayarak edinirler. Çocuklar, öz disiplini ve benlik saygısı gelişmiş, toplumda birey olarak yer aldığının farkında olan, paylaşımcı, kendini ifade edebilen, sorumluluk sahibi, kendi haklarını korurken başkalarının haklarına saygı gösteren, gelenek ve göreneklerimize karşı duyarlı, doğayı koruyan ve Atatürk ilke ve devrimlerine bağlı bireyler olmak üzere eğitim alırlar.
gulama Anaokulumuz da minik tema, sosyal beceri destek programı, değerler eğitimi ve proje tabanlı eğitim uygulamalarının birleşiminden oluşturulmuş bir program uygulanmakta olup çocuklarımız akıllı sınıflarda eğitim görmektedir.
Eğitim etkinlikleri, çocukların bireysel özellikleri göz önüne alınarak planlanmakta çocuğun çevresi ve yaşıtlarıyla kuracağı ilişkiler, etkileşimler zengin ve kapsamlı kaynaklarla desteklenmektedir. Günlük plan doğrultusunda özel gün ve kutlamaları ve alan gezileri düzenlenmekte, anne-baba eğitimi kapsamında aileler sınıf etkinliklerine katılmaktadırlar. Okulumuzda çocuğunuzun gelişimin alanlarına ve yaş grubuna uygun etkinlikler gerçekleştirilir.
SANAT ETKİNLİKLERİ
Çocuğun yaratıcılığını ve hayal gücünü kullanarak eleştirel düşünmesini ve farklı bir bakış açısı geliştirmesini sağlayan, özgüven ve başarma duygusunu bir arada yaşamasına olanak veren estetik duyarlılık kazandıran eğlenceli etkinliklerdir.
TÜRKÇE ETKİNLİKLERİ
Çocuğun alıcı ve ifade edici dil gelişimini destekleyen bir etkinliktir. Öykü oluşturma, öykü tamamlama, şiir, tekerleme, parmak oyunları, bilmeceler, sohbet, resimli kitap okuma, dramatizasyon etkinliklerinden yararlanılarak, proje sunumları, bilgi alışverişleri, fikir yürütme, beyin fırtınası vb. yapılmaktadır.
FEN VE MATEMATİK ETKİNLİKLERİ
Matematik öğrenimi okul öncesi yıllarda geliştirilen bazı temel kavramların gelişimi ve kazanımı ile başlar. Okulumuzda bu kavramların (Sayı ve işlemler geometri, ölçme, örüntü, veri toplama, veri analizi, veri gösterimi) kazandırılmasına yönelik matematik etkinlikleri, çocuğun yaşayarak, deneyerek, keşfederek ve araştırarak öğrenmesine yönelik fen etkinlikleri/projeleri planlanmakta ve uygulanmaktadır.
OYUN VE HAREKET ETKİNLİĞİ
Çocuğun en ciddi işi oyundur. Oyun; çocuğun keşfetme, öğrenme ve kendini ifade etme aracıdır. Çocuğun kaslarını geliştirme fırsatı bulduğu, birikmiş enerjisini harcadığı, sosyalleştiği bir etkinliktir. Çocukların aktif katılımıyla sürdürülen yaratıcı oyunlar, küçük ve büyük grup oyunları, sınıf içi ve açık hava oyunları gibi farklı oyun türlerine günlük eğitim programında dengeli bir şekilde yer verilmektedir.
MÜZİK ETKİNLİKLERİ
Anaokulumuzda müzik etkinlikleri; ses dinleme, sesleri ayırt etme ve ses, üretme, nefes açma, ritim, şarkı söyleme, yaratıcı dans, müzikli dramatizasyon ve müzikli öykü çalışmalarıyla gerçekleşir.
DRAMA ETKİNLİKLERİ
Dramatik etkinliklerle çocuklar, başkasının bakış açısından bakarak onun nasıl hissettiğini anlayabilmekte, gerçek deneyim olmaksızın duygusal deneyimler yoluyla, çevreleriyle ilgili etkili bilgi toplayabilmektedir.
RUTİN ETKİNLİKLER
Her gün aynı biçimde tekrarlanan ve günlük etkinlik programlarının temelini oluşturan, okula geliş, toplanma, temizlik, tuvalet, kahvaltı, uyku, dinlenme, beslenme gibi etkinliklerdir. Rutin etkinliklerle çocuklara düzenli olma, temizlik kurallarına uyma, sağlıklı beslenme gibi davranışlar kazandırılmaktadır.
Adres:
Güneşli Mah. İmamlık Cad. Fidanlık Mevkii No74 PK. 60200 Merkez / TOKAT
Telefon
0356 222 01 34